Ми вирішили здивувати наших клієнтів. COMFY оновив формат магазину — фото

Один з найбільших рітейлерів електроніки оновив формат магазину (Фото: COMFY)

Один з найбільших рітейлерів електроніки оновив формат магазину (Фото: COMFY)

COMFY змінив формат свого флагманського магазину, включивши цифровий простір, Shop in shop із популярними брендами та серію екранів, що демонструють ексклюзивні пропозиції.

Як повідомили НВ Бізнес у прес-службі COMFY, магазини Digital-формату є у трьох столичних ТРЦ, а також у Вінниці та Львові. П’ять локацій COMFY пройшли це оновлення цифрового формату.

Щоб оновлення формату було максимально точним, компанія провела дослідження та дотримувалася сучасних тенденцій. Роздрібний продавець стверджує, що поточні очікування клієнтів збігаються з основними цінностями компанії — швидкістю та простотою. У новому форматі очевидна ефективність процесів і доступність.

Зона збору товарів і пункт прийому онлайн-замовлень знаходяться всередині магазину, біля входу. Така домовленість задовольняє бажання клієнтів швидко знайти продукт, особливо з розвитком онлайн-магазинів. Завдяки консолідованому вікну отримання та оптимізованим процесам клієнти можуть отримати свої замовлення в середньому за три хвилини.

ЗРУЧНО

Фото: COMFY

Рітейлер спостерігає сплеск попиту на цифрові категорії, тому одним із завдань нового формату є висвітлення цього сектора через технологічні інновації. Завдяки цифровому дисплею продуктів клієнти можуть досліджувати цифрові пристрої у віртуальному середовищі. Відповідно, новий формат включає магазин в магазині, присвячений смартфонам, ноутбукам і годинникам.

Оновлені магазини COMFY оснащені модульними рекламними вітринами, які передають більше, ніж просто статичні зображення з текстом. Вони представляють динамічний наратив, який адаптується відповідно до бізнес-цілей.

Рекламні екрани на вході розроблені, щоб привернути додатковий інтерес відвідувачів торгового центру, тоді як екрани в різних зонах продуктів спрямовані на те, щоб спрямовувати відвідувачів глибше в магазин і рівномірно розподіляти його по всьому простору, за допомогою рекламних відео, які демонструють найкращі пропозиції для клієнтів.

ЗРУЧНО

Фото: COMFY

Крім того, в магазинах нового формату рітейлер переоцінив рівень освітлення на вході та посилив освітлення на рекламних вітринах. Одночасно подбали про належне освітлення інших територій. Освітлення в магазинах розроблено таким чином, щоб бути більш екологічним і енергоефективним.

ЗРУЧНО

Фото: COMFY

Раніше зазначалося, що в липні 2023 року серед найкращих магазинів Європи визнали три супермаркети «Сільпо».

У січні 2024 року було оголошено, що Auchan виходить у сектор охорони здоров’я.

«Епіцентр» має намір розширити склади під Києвом і відкрив перший магазин меблів нового формату.

Крім того, повідомлялося, що посилки Meest тепер можна відправляти та забирати у всіх відділеннях «Сільпо». Клієнти поштово-логістичної служби Meest Poshta отримають доступ до послуг компанії в усіх 310 магазинах «Сільпо» по всій Україні.

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *