До початку 2025 року мережа «Фокстрот» налічуватиме 124 магазини (Фото: фото прес-служби «Фокстрот»)
«Фокстрот», один із найбільших рітейлерів України, що спеціалізується на побутовій техніці та електроніці, за трирічний конфлікт збільшив кількість магазинів майже вдвічі.
З 2022 по 2024 рік рітейлер розширив мережу з 90 до 124 точок, повідомляє Інтерфакс-Україна.
«З 24 лютого 2022 року компанія прийняла стратегію розвитку, спрямовану на збереження діяльності, підтримку економіки, впровадження процесів, характерних для мирного часу, з урахуванням безпекових аспектів воєнного часу та допомогу захисникам України», — зазначив виконавчий директор ритейлера Олексій Зозуля.
«Фокстрот» продовжує розширювати та модернізувати наявні магазини ( навіть після ракетних ударів противника), підкреслюючи доступність та інклюзивність.
Таким чином, з 90 магазинів у березні 2022 року мережа планує досягти 124 роздрібних точок у 66 містах до початку 2025 року, зокрема в Херсоні, Слов’янську та Краматорську.
Значна увага також приділяється електронній комерції , дохід онлайн-платформи Foxtrot.ua зріс на 42% у 2024 році.
Як повідомлялося, у перший місяць після початку повномасштабного російського вторгнення мережа «Фокстрот» втратила вісім магазинів і центральний склад у Гостомелі.
За даними Opendatabot, чистий дохід ТОВ «ФТД-Рітейл». ( Київ), яка є оператором мережі, за перші три квартали 2024 року досягла 9,9 млрд грн із чистим збитком 110 млн грн.
Бренд «Фокстрот» контролює група компаній «Фокстрот», співзасновниками якої є Валерій Маковецький та Геннадій Виходцев.