Незважаючи на втрати на початку війни, один з найбільших рітейлерів побутової техніки та електроніки збільшив мережу магазинів у півтора рази

До початку 2025 року мережа «Фокстрот» налічуватиме 124 магазини (Фото: фото прес-служби «Фокстрот»)

До початку 2025 року мережа «Фокстрот» налічуватиме 124 магазини (Фото: фото прес-служби «Фокстрот»)

«Фокстрот», один із найбільших рітейлерів України, що спеціалізується на побутовій техніці та електроніці, за трирічний конфлікт збільшив кількість магазинів майже вдвічі.

З 2022 по 2024 рік рітейлер розширив мережу з 90 до 124 точок, повідомляє Інтерфакс-Україна.

«З 24 лютого 2022 року компанія прийняла стратегію розвитку, спрямовану на збереження діяльності, підтримку економіки, впровадження процесів, характерних для мирного часу, з урахуванням безпекових аспектів воєнного часу та допомогу захисникам України», — зазначив виконавчий директор ритейлера Олексій Зозуля.

«Фокстрот» продовжує розширювати та модернізувати наявні магазини ( навіть після ракетних ударів противника), підкреслюючи доступність та інклюзивність.

Таким чином, з 90 магазинів у березні 2022 року мережа планує досягти 124 роздрібних точок у 66 містах до початку 2025 року, зокрема в Херсоні, Слов’янську та Краматорську.

Значна увага також приділяється електронній комерції , дохід онлайн-платформи Foxtrot.ua зріс на 42% у 2024 році.

Як повідомлялося, у перший місяць після початку повномасштабного російського вторгнення мережа «Фокстрот» втратила вісім магазинів і центральний склад у Гостомелі.

За даними Opendatabot, чистий дохід ТОВ «ФТД-Рітейл». ( Київ), яка є оператором мережі, за перші три квартали 2024 року досягла 9,9 млрд грн із чистим збитком 110 млн грн.

Бренд «Фокстрот» контролює група компаній «Фокстрот», співзасновниками якої є Валерій Маковецький та Геннадій Виходцев.

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *