Годинникар Swatch вибачається за рекламу зі «скошеним оком» після негативної реакції в інтернеті в Китаї

Швейцарський бренд годинників Swatch оприлюднив вибачення у вихідні дні та прибрав з обігу рекламні матеріали із азійським моделем, що відтворює стереотипний жест «скосих очей».

Фото для колекції Swatch Essentials викликали хвилю обурення в Китаї, де багато користувачів засудили їх як наслідування образливих стереотипів про форму азійських повік.

Ціни на акції компанії знизилися на цілих 2,7% під час відкриття торгівлі в понеділок, хоча згодом дещо стабілізувалися.

«Дізнавшись про інцидент, я був спантеличений. Swatch давно працює у Китаї, і мені здавалося, що цей бренд впізнаваний для більшості, — заявив 23-річний студент Джастін Чжао. — Не можу зрозуміти їхніх мотивів. Як взагалі пройшла перевірку така кампанія?».

У офіційному повідомленні на платформі Weibo, опублікованому двома мовами в суботу, компанія повідомила, що «врахувала обурення, викликане новою кампанією», та усунула суперечливі матеріали з усіх платформ.

«Ми щиро шкодуємо за можливі негативні емоції чи інтерпретації», — йшлося у зверненні. Аналогічні заяви з’явилися на сторінці бренду в Instagram.

Представники Swatch Group не надали негайного коментаря на запит агентства Reuters.

Криза навколо реклами стала черговим ударом для компанії, чиї акції втратили понад половину вартості з початку 2023 року, а також стикнулася з 39-відсотковим митом на експорт у США.

Бренд, до портфелю якого входять Omega, Longines та Tissot, отримав близько 27% свого доходу у 2023 році від ринків Китаю, Гонконгу та Макао.

Дохід виробника впав на 14,6% до 6,74 млрд швейцарських франків (7,1 млрд євро) у 2024 році через падіння попиту в Китаї, де, за даними компанії, зберігаються «жорстка конкуренція та загальне зниження споживчої активності».

Китайський модний блогер Пітер Сюй, який має понад 7 млн підписників на Weibo, вважає, що скандал позначиться на діяльності Swatch у регіоні, проте своєчасні вибачення можуть скоротити тривалість негативних наслідків.

«Було доволі нерозважливо оприлюднювати такі фото», — додав експерт.

Sourse: breakingnews.ie

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *