Diageo планує заощадити 718 мільйонів євро після падіння прибутку

Виробник пивного бренду Guinness, корпорація Diageo, планує посилити заходи оптимізації витрат після звіту про зниження прибутковості через «складний період», коли колишній керівник компанії залишив свою посаду.

Це рішення супроводжувалося незначним падінням чистого обсягу реалізації групи, яка також випускає віскі Johnnie Walker та джин Gordon’s, на тлі скорочення попиту на окремі види алкоголю, адже молодь обирає помірковане вживання спиртних напоїв.

Лондонський лідер ринку алкогольних продуктів заявив про намір досягти економії коштів у розмірі 718 млн євро (625 млн фунтів), що перевищує попередню мету в 574 млн євро (500 млн фунтів).

Виконуючий обов’язки керівника компанії Нік Джангіані зазначив, що програма оптимізації «не включатиме звільнення працівників», але зауважив, що «окремі корективи стануть неминучими». Він підкреслив, що загальна чисельність персоналу може зрости.

У Diageo повідомили, що заплановану економію планують забезпечити протягом наступних 36 місяців через оптимізацію маркетингових бюджетів, зниження адміністративних витрат та модернізацію логістичних процесів.

Посилення фінансової дисципліни відбувається після періоду нестабільності в компанії, спричиненого звільненням її колишнього CEO минулого місяця.

Дебра Крю припинила повноваження генерального директора «миттєво» та «за спільною домовленістю» після суттєвого падіння ринкової вартості акцій Diageo.

Податкові зміни, обережність покупців та зростання цін створили додаткові виклики для всієї індустрії напоїв.

Згідно зі звітом Diageo, чистий обсяг продажів за рік зменшився на 0,1% до $20,2 млрд, хоча органічний ріст продажів склав 1,7%.

Як зазначили в компанії, це зниження пояснюється коливаннями валютних курсів та змінами у структурі брендів.

На європейському ринку Diageo зафіксувала зростання чистого обсягу продажів на 0,4%, а у Великій Британії показник зріс на 6,7% попри загальне зменшення кількості реалізованої продукції.

За словами представників, позитивна динаміка у Великій Британії обумовлена стабільним попитом на Guinness, хоча деякі заклади стикалися з тимчасовим дефіцитом цього ірландського стауту через обмеження в ланцюгу поставок на початку року.

Операційний прибуток компанії впав на 27,8% до $4,33 млрд (€3,74 млрд) за фінансовий рік, який завершився 30 червня.

Пан Джангіані заявив: «Незважаючи на макроекономічні виклики та зменшення купівельної спроможності споживачів, ми впевнені в довгостроковому потенціалі галузі та нашій здатності досягати кращих результатів у мінливому середовищі ринку алкогольних напоїв (TBA)».

«Наша увага зосереджена на ефективному контролі та своєчасному виконанні операційних завдань».

«Рада директорів і менеджмент наполегливо працюють над покращенням фінансових показників і стабільним збільшенням прибутку для акціонерів».

Sourse: breakingnews.ie

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *