Керівник Ryanair упевнений, що комерційні літаки не будуть втягнуті в торгову напруженість між Сполученими Штатами та іншими торговими державами, включаючи Європу, після зустрічі з топ-менеджером Boeing.
Майкл О'Лірі, виконавчий директор дублінської бюджетної авіакомпанії, сказав, що він зустрічався з виконавчим директором Boeing Commercial Airplanes Стефані Поуп на початку цього тижня, і є ознаки того, що президент США Дональд Трамп підтримає Boeing, якщо не повторяться резонансні інциденти з безпекою.
«У центрі програми Трампа ми не вважаємо, що існує велика ймовірність тарифів на літаки, [але] не можемо це виключити», — сказав він у п’ятницю.
Пізніше, виступаючи на конференції, організованій Європейською асоціацією авіаперевізників A4E, він сказав: «Я зустрічався з Boeing, і вони не вірять, що мита на літаки чи запчастини будуть».
О'Лірі не сказав, як Boeing дійшов такого висновку, і чи був проінформований адміністрацією Трампа.
Компанія Boeing не дала жодних коментарів.
О'Лірі, в інтерв'ю в кулуарах конференції, також торкнувся планів відновлення виробництва та забезпечення сертифікації MAX 10, яка довго відкладалася, що є ключовою частиною зусиль Boeing щодо стримування стрімких продажів конкурента Airbus.
737 MAX 10 є найбільшим членом сімейства вузькофюзеляжних реактивних літаків Boeing, і Boeing чекає на схвалення від регуляторів у зв’язку з ширшою кризою безпеки. Цю та інші відкладені програми розробки він доручив одному зі своїх найкращих спеціалістів із вирішення проблем, Майку Сіннетту.
О'Лірі сказав, що компанія Boeing погодилася поставити альтернативні літаки до літа 2027 року, якщо не зможе сертифікувати MAX 10 цього року.
«Я думаю, що ми отримаємо наші перші 15 MAX 10 у 2027 році, але Boeing погодився, що якщо вони не отримають сертифікацію цього року і не зможуть доставити нам MAX 10, вони доставлять нам додаткові MAX 8 вчасно влітку 2027 року», — сказав О’Лірі, маючи на увазі модель MAX 8200 високої щільності, яку зараз використовує Ryanair.
«Я думаю, що ми стаємо більш упевненими, що зараз існує хороша команда людей між [новим генеральним директором Boeing] Келлі Ортберг, [комерційним генеральним директором] Стефані Поуп та іншими, які зараз керують Boeing, і якщо не станеться нічого непередбаченого, я думаю, що ми досягнемо цього до 2025, 2026, 2027 років», — сказав О'Лірі.
Прогрес виробництва
Цього року Boeing погодився передати деякі поставки літаків, але цього літа ірландському перевізнику все одно не вистачає 30 літаків, сказав він Reuters.
Ryanair зазвичай не погоджується приймати літаки після розпалу літа, воліючи відкласти до наступного пікового періоду, але він погодився прийняти 25 таких літаків у період із серпня по жовтень цього року, додав він.
Світ Трамп оголошує про те, що Boeing виграє контракт на секретну… Докладніше
Регулюючі органи США обмежили виробництво Boeing 737 MAX на рівні 38 на місяць після того, як торік у повітрі вибухнула дверна заглушка. Він заявив, що сподівається досягти цього рівня, а потім продовжити до 42 цього року за умови схвалення.
О'Лірі, якого регулярно інформують про прогрес реактивних літаків на замовлення одного з головних клієнтів Boeing, сказав, що Boeing виготовив 32 вузькофюзеляжні літаки в березні і досягне показника 38 на місяць до кінця квітня.
За його словами, планується досягти 42 на місяць до вересня або жовтня та 48 протягом 12-18 місяців. Компанія Boeing заявила, що цього року прагне досягти позначки в 42 на місяць.
За словами О'Лірі, у минулому році спостерігалося помітне підвищення якості поставок після попередніх проблем, які включали ганчірки, залишені в паливному баку.
Sourse: breakingnews.ie