23 березня в “Укрзалізниці” стався збій – які онлайн-сервіси не працюють?

Наразі неможливо придбати квитки онлайн

Про масштабний збій в

Укрзалізниця, провал

У неділю, 23 березня, “Укрзалізниця” заявила про серйозний збій в роботі ІТ-системи. Онлайн-сервіси держпідприємства припинили роботу. Придбати квитки через сайт і мобільний додаток УЗ частково неможливо.

У повідомленні про припинення роботи онлайн-сервісів Укрзалізниці вказано, що наразі не працюють або функціонують обмежено три наступні сервіси:

  • придбання квитків через сайт і додаток УЗ,
  • послуги онлайн-замовлень,
  • служби підтримки клієнтів онлайн.

Фахівці Укрзалізниці активно працюють над відновленням системи. Подальшу інформацію щодо повернення до нормального режиму роботи надаватиме Укрзалізниця.

Інновації Укрзалізниці

Нещодавно Укрзалізниця в тестовому режимі запустила повноцінне харчування на окремих маршрутах далекого сполучення. Вартість харчування для подорожуючих коливається від 170 до 190 гривень.

У Києві залізничники повідомили про завершення чергової модернізації поїзда, який незабаром курсуватиме до Ніжина. Оновлені електропоїзди розроблені з урахуванням комфорту людей з обмеженою мобільністю, мають розетки для зарядки пристроїв і навіть пеленальні столики в головних вагонах.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *