Герега розповів про нездійснену мрію, страх і плани щодо Епіцентру — що чекає на ТЦ у найближчі 20 років

Власники компанії Епіцентр К Галина та Олександр Гереги (Фото:DR)

Власники компанії Епіцентр К Галина та Олександр Гереги (Фото:DR)

Мрія співзасновника групи компаній Епіцентр Олександра Гереги про мега-яхту не справдилася, оскільки кошти на побудову яхти, пішли на будівництво 70 000 кв. м заводу керамічної плитки. Про це Герега заявив в інтерв’ю Forbes.

«Кошти, які могли піти на побудову мега-яхти, пішли на будівництво 70 000 кв. м заводу керамічної плитки — одного з найбільш інноваційних у світі, з потенціалом виробництва 15 млн кв. м плитки на рік. Я надзвичайно задоволений цим проєктом», — наголосив Герега.

Власники компанії Епіцентр К Галина та Олександр Гереги (Фото:24tv.ua)

Герега відповів журналістам Схем. Чому Епіцентр продовжував працювати в анексованому Криму та на окупованому Донбасі

Він також зазначив, що вже є план розвитку Епіцентру на наступні 10 років. «Зараз ми маємо план розвитку на найближчі 10 років. Будемо рости залежно від того, як буде трансформуватися суспільство», — зазначив групи компаній Епіцентр.

Герега пригадав, як багато років тому в Україну приїхав Манфред Маус, який був засновником мережі OBI та президентом Європейської асоціації DIY ритейлу.

«Якщо повернутися в минуле, можна згадати цікаву історію. Ще багато років тому в Україну приїхав Манфред Маус, який був засновником мережі OBI та президентом Європейської асоціації DIY ритейлу. Ми робили йому екскурсію по нашому новому ТЦ на вул. Берковецькій площею 56 000 кв. м. До цього він відвідував, з нашої точки зору, морально застарілі торгові об’єкти, де робив нам масу зауважень, критикував нас, казав щось переробити. А в новому форматі на Берковецькій він тільки оглядав усе і мовчав», — сказав Герега.

За його словами, на питання, чому він мовчить, Манфред спитав: «Хто ви такі і що ви собі дозволяєте? Ми в Європі не маємо сміливості робити такі речі».

«Ми давно шукаємо напрямки нашого розвитку. А ви вже зробили кроки, на які ми ніколи не наважувалися. Хто вам підказав це зробити?», — заявив Манфред.

«Насправді, відповідь була простою: нас мотивував постійно змінюватись та зростати сам пан Маус, його мережа OBI та інші міжнародні компанії, які могли ввійти в Україну. Ми готувалися до їхнього приходу, тому диверсифікували бізнес і нарощували м’язи за рахунок нового асортименту й концептів. Відверто кажучи, я просто боюсь запрошувати Манфреда Мауса зараз, побоюючись, що його серце не витримає. Якщо він побачить, що таке Епіцентр зараз, це може статися. Але все ж ми хочемо запросити Манфреда та інших гравців світового ринку, щоб показати їм, як ми тут за їхньої відсутності розвиваємося, чим живемо і куди рухаємося», — наголосив Герега.

Відповідаючи на запитання, чи не забагато зараз Епіцентрів для України, з якої поїхало понад 6 млн людей, а нове будівництво стагнує, Герега наголосив: «Ні, має бути мінімум 500 локацій. Хотілося б за наступні 20 років досягти цього результату».

Читайте також:

Раніше повідомлялося, що у 2021 році стало відомо, що Epicentr Ceramic Corporation відкриває два заводи з виробництва плитки в Київській області та на Франківщині. Загальна сума проведених і запланованих інвестицій в ці об’єкти становить понад 172 млн євро.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *