Інтер'єр супермаркету Food Market мережі Epicenter (Фото: RAU)
Група компаній «Епіцентр» планує відкрити п’ять продуктових магазинів «Фуд Маркет» у різних регіонах України.
«Наразі мережа «Фудмаркет» складається з 26 торгових точок. На жаль, деякі з них були втрачені в торгових центрах, зруйнованих через військові дії», – заявив у розмові з RAU директор підрозділу «Фудрітейл» мережі «Епіцентр» Олег Шкаровський.
Він зазначив, що у 2024 році нові торгові точки Food Market будуть відкриті в торговому центрі «Епіцентр», розташованому на вулиці Бальзака в Києві, в селі Чабани. ( торговий центр вздовж Одеської траси) та в Чернігові ( в торговому центрі «Епіцентр», побудованому на місці зруйнованого на початку масштабного вторгнення). Крім того, у торговому центрі «Епіцентр» у Броварах було відкрито продуктовий ринок площею 3000 кв. м.
Загалом очікується, що до 2025 року в різних регіонах України буде відкрито п'ять нових продовольчих ринків, причому Шкаровський зазначив, що за умови безпеки та економічної ситуації їх може бути відкрито ще більше.
«Ми постійно експериментуємо: з асортиментом, послугами, форматами та площею наших закладів. Наразі ми керуємо невеликими магазинами з базовим вибором товарів, але найуспішнішими є наші повноцінні продуктові гастромаркети з різноманітним асортиментом продукції, власною кухнею, свіжою випічкою та фудкортом з готовими стравами. Наразі працює 16 таких закладів, ідеальний розмір яких становить 2800–3200 кв. м», – пояснив Шкаровський.
Одночасно компанія продовжує розширювати свої магазини Epicenter Express, які також включають продуктові відділи. У деяких локаціях цього формату категорія продуктів харчування може становити до 50% і демонструє потенціал для подальшого розширення.
Керівник уточнив, що Epicenter наразі не вивчає можливості розвитку бренду Food Market поза межами власних торгових центрів, оскільки в існуючих центрах залишається значний простір для зростання, особливо в містах з населенням понад один мільйон: Києві, Одесі, Дніпрі, Харкові та Львові.
«Тим не менш, ми плануємо запровадити продовольчі ринки і в менших містах. Наприклад, цього року ми маємо на меті відкрити магазин в Обухові, що в Київській області», – додав Шкаровський.
Він також зазначив, що у 2024 році середня вартість транзакції в продуктовому сегменті компанії зросла на 15%, при цьому кількість транзакцій збільшилася на 20%, а оборот зріс на 29% порівняно з 2023 роком, що значно перевищує середній показник по ринку.
Раніше повідомлялося, що група «Епіцентр» зазнала збитків, що перевищують 1 мільярд доларів, через втрату активів та зниження прибутку з початку російської військової агресії проти України у 2014 році.
До складу групи компаній «Епіцентр» входять торговельні мережі «Епіцентр» та «Нова Лінія», інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг «Епіцентр-Агро», заводи з виробництва керамічної плитки «Епіцентр Керамічна Корпорація», деревообробне підприємство «CBM Осмолода» та логістичні комплекси.
До повномасштабного вторгнення Росії в Україну мережа «Епіцентр» налічувала понад 80 торгових центрів по всій країні. Станом на початок 2025 року мережа рітейлера складається з 71 діючого торгового центру.
Акціонерами ТОВ «Епіцентр К» є Олександр Герега ( 51,3%), Галина Герега ( 47,97%) та Тетяна Суржик ( 0,73%).