Напевно, багатьом білорусам-водіям знайома ситуація, коли після ремонту в СТО машина через деякий час стає непридатною до експлуатації.
За таких обставин поспішають звинуватити автосервіс, але на СТО, як правило, заперечують чи перекладають на щось інше, – повідомляє кореспондент мережевого видання «Белновости».
Наприклад, автомеханіки можуть заявити, що так вийшло через б/в деталі.
Заміна
З таким конкретно нагодою зіткнувся один із власників авто в Білорусі, який скористався послугами СТО.
А туди він звернувся через проблеми із запуском двигуна, – розповіли у прес-службі Державного комітету судових експертиз.
За підсумками діагностики клієнту рекомендували замінити паливні форсунки, паливний насос високого тиску та паливний бак.
Той купив всі ці компоненти, проте не нові, а вживані.
Автомеханіки майстерні замінили деталі та почистили паливну апаратуру.
Але через деякий час авто знову «закапризнувало»: машина почала диміти, виникли проблеми при запуску двигуна, зникла тяга.
Суд
Клієнт висунув СТО претензію щодо якості виконаних робіт.
Співробітники автосервісу у відповідь вказали, що їм були надані несправні паливні форсунки, що були у використанні.
Тоді власник авто з позовом прийшов до суду. Було призначено комплексну судову автотехнічну та автотоварознавчу експертизу.
Висновок експертів: замінені компоненти вийшли з ладу через те, що на них потрапила металева стружка.
А це сталося через «неякісне виконання робіт з чищення елементів паливної апаратури».
Суд ухвалив рішення на користь позивача, проте рішення може бути оскаржено, – резюмували у ДКСЕ.
Читайте також
- Білорусам назвали легальний спосіб повернути утильзбір на автомобіль
- Нові гібридний кросовер та електромобіль пообіцяв білорусам «БЕЛДЖІ». Зовсім скоро