Київстар без попередження підвищів тариф – клієнтка звернулась до суду. Яке було рішення?

Жінка звинувачує Київстар у незаконному стягненні коштів, її пакет послуг коштує 75 гривень, а з рахунку списали аж 100. Водночас у компанії кажуть, що вона не зареєстрована власником такого номера в оператора. Суд не став на сторону постраждалої, в результаті вона подала апеляцію, яка поки розглядається.

Деталі справи проти Київстару

3 березня жінка подала до суду позов проти “Київстару” щодо повернення незаконно стягнутих грошей. Пакет послуг, яким вона користувалась, коштував 75 гривень на чотири тижні. 17 січня жінка поповнила рахунок свого мобільного телефону на 75 гривень, після чого “Київстар” списав з її рахунку 100 гривень. Лише 21 січня після дзвінка до оператора вона дізналась, що компанія, не попередивши її як абонента, безпідставно, в односторонньому порядку змінила тарифний план, яким вона користувалась, до 105 гривень за чотири тижні. Постраждала стверджує, що компанія, змінивши в односторонньому порядку тарифний план, порушила обов’язкові для виконання рекомендації Антимонопольного комітету України від 26 березня 2020 року.

Що вимагає жінка від суду

  • Визнати незаконними дії “Київстар” щодо збільшення тарифного плану;
  • Визнати незаконними дії “Київстар” щодо списання з рахунку телефону, яким користується жінка, 100 гривень за період надання послуг з 18 січня по 21 січня та зобов`язати “Київстар” повернути цю суму;
  • Визнати, що “Київстар” не забезпечив виконання обов`язкових рекомендацій Антимонопольного комітету України стосовно утримання від підвищення вартості тарифних планів, закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів, автоматичного (примусового) переведення абонентів на дорожчий тарифний план, погіршення якості надання послуг;
  • Зобов’язати “Київстар” відновити умови дії тарифного плану вартістю 75 гривень за чотири тижні, наданих послуг позивачу, починаючи з січня 2023 року та повернути позивачу різницю зайво сплачених нею коштів. 

31 березня “Київстар” відповів на звинувачення жінки. У компанії кажуть, що вона не зареєстрована власником такого номера в оператора. Також постраждала не надала суду належних доказів щодо встановлення факту користування нею номером, як споживача послуг. У компанії стверджують, що її пояснення про односторонню зміну умов тарифного плану не відповідають дійсності. 

Рішення суду та апеляція

Суд вирішив відмовити у задоволенні позову жінки про повернення незаконно стягнутих грошових коштів та зобов’язання вчинити певні дії. Рішення Дунаєвецького районного суду Хмельницької області постраждала вирішила оскаржити. Апеляційне провадження відкрили від 6 липня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Погрожував пістолетом при роздачі повісток: у Києві працівник ТЦК відправиться під суд – що йому загрожує
  • Фальшивий співробітник «Київстар» вкрав гроші з рахунку у ПриватБанку: що вирішив суд

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *