Нацбанк опублікував новий кодекс захисту прав споживачів

Центральний банк опублікував новий кодекс захисту прав споживачів, щоб краще захистити споживачів від шахрайства в Інтернеті та забезпечити їм інформацію про товари, які вони купують.

Він опублікував модернізований Кодекс захисту прав споживачів після ретельного перегляду.

Кодекс захисту прав споживачів визначає набір правил і бізнес-стандартів, яких повинні дотримуватися регульовані фінансові компанії, працюючи зі споживачами.

Компанії мають рік, щоб ввести в дію переглянутий кодекс, тому положення почнуть застосовуватися для громадськості з березня 2026 року.

Публікація в понеділок послідувала за всебічним оглядом, який включав документ для обговорення, громадське опитування, публічні консультації та взаємодію зі споживачами та зацікавленими сторонами в галузі.

Кодекс відображає спосіб надання фінансових послуг у цифровому світі та базується на засобах захисту, передбачених існуючим кодексом.

Модернізований кодекс зосереджений на зобов’язанні фірм захищати інтереси клієнтів, що втілює орієнтоване на клієнта мислення, коли фірми активно беруть на себе відповідальність за захист споживачів і беруть на себе відповідальність за це.

Він також покращує захист споживачів у низці сфер, включаючи розкриття інформації, варіанти зміни іпотеки, а також гарантує, що фірми пильно ставляться до зростаючих ризиків шахрайства та шахрайства.

Губернатор Габріель Махлуф сказав: «Модернізація Кодексу захисту прав споживачів є важливою віхою для захисту споживачів фінансових послуг в Ірландії та базується на міцній основі свого попередника.

«Протягом останнього десятиліття ми разом із CCPC (Комісією з питань конкуренції та захисту споживачів) і FSPO (Омбудсменом з питань фінансових послуг і пенсій), зокрема, відіграли значну роль у зміцненні системи захисту прав споживачів в Ірландії, щоб забезпечити відповідність системи та захисту світовим стандартам.

«Способи, якими ми як споживачі купуємо, використовуємо та залучаємося до фінансових послуг, значно змінюються.

«Ці зміни відображають нові переваги, надають нові можливості та задовольняють різні потреби з боку окремих осіб, домогосподарств і підприємств.

Ірландська служба захисту прав споживачів звертається до бази даних вживаних автомобілів… Докладніше

«Але вони також створюють нові виклики та нові ризики у фінансовому секторі, який ми контролюємо, і для споживачів, яких ми захищаємо.

«Перед обличчям цієї мінливої екосистеми нам потрібно адаптуватися, розвиватися та трансформуватися.

«Насправді всі ми — компанії, регулятори, правозахисники, ЗМІ — повинні працювати разом, щоб захистити інтереси клієнтів, коли вони намагаються керувати своїми фінансовими справами та планувати своє фінансове майбутнє».

Sourse: breakingnews.ie

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *