У разі зміни банківських реквізитів або зміни банку пенсіонер зобов’язаний повідомити про це Пенсійний фонд; це можна здійснити дистанційно через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Пенсіонер змінює банк, щоб отримати пенсію
У разі зміни банківських реквізитів або самого банку пенсіонер повинен повідомити відповідну інформацію до Пенсійного фонду України для забезпечення своєчасного отримання пенсійних виплат. Пенсійний фонд роз’яснив процес 10 березня.
Вимоги до пенсійного рахунку
Відповідно до законодавства виплата пенсій здійснюється через відділення ВАТ «Укрпошта» або через банк. Пенсіонер має свободу вибору способу виплати. Повний перелік уповноважених банків, які здійснюють виплату пенсій та грошової допомоги, дивіться на сайті Пенсійного фонду. Одержувачі пенсій, які набули статусу внутрішньо переміщеної особи до 24.02.2022, отримують виплати виключно через рахунки в АТ «Ощадбанк».
Вимоги до банківських рахунків для зарахування пенсій:
- рахунок повинен бути відкритий в одному з уповноважених банків;
- поточний рахунок відкрито спеціально для отримання пенсій та інших соціальних виплат;
він повинен бути активним (робочим).
У заяві про призначення/перерахунок пенсії (у разі обрання способу виплати через банк) номер рахунку вказується у міжнародному форматі IBAN, який складається з 29 цифр та літер. Міжнародний номер банківського рахунку можна знайти в мобільному додатку банку або безпосередньо у відділенні банківської установи.
Як змінити банк для отримання пенсії
У разі зміни банківських реквізитів або самого банку пенсіонер повинен повідомити про цю зміну Пенсійний фонд для забезпечення своєчасної виплати пенсії. Необхідну інформацію можна подати дистанційно через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для продовження увійдіть на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У розділі «Щодо пенсійного забезпечення» виберіть «Внесення змін до пенсійної справи», потім виберіть «Заява про зміну платіжних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)». Заповніть необхідні атрибути заявки та завантажте попередньо відскановані документи:
- паспорт заявника;
- ідентифікаційний номер;
- реквізити банківського рахунку.
Перевірте введену інформацію, створіть заяву, підпишіть її електронним підписом та натисніть «Надіслати до ПФУ». За статусом заявки на зміну платіжних реквізитів можна стежити в особистому кабінеті в розділі «Мої заявки».