Оцінка кредитної історії є вирішальним елементом у визначенні схвалення нового кредиту.
Кредитна історія в Приватбанку
Клієнти ПриватБанку, які шукали новий кредит або збільшили ліміт кредитної картки і отримали відмову, повинні спочатку переглянути свою кредитну історію. Ті, хто має сприятливу кредитну історію, мають більше шансів отримати переваги при оформленні нового кредиту. Про це йдеться на сайті фінустанови.
Кредитна історія містить відомості про всі ваші позики та поведінку щодо погашення, які Українське бюро кредитних історій (UBCI) збирає від банків, страхових і лізингових компаній, кредитних спілок та інших фінансових установ. Перевірити свою кредитну історію можна кількома способами:
- в розділі інтернет-банкінгу Приват-24 «Мої рахунки»/«Кредитний рейтинг»,
- на сайті ubki.ua за логіном позичальника (знаходиться в правій частині сторінки),
- через додаток «Кредитна історія», доступний для Android та iOS,
- через додаток Приват24 (Кредитний рейтинг).
Кредитна історія відіграє важливу роль у процесі прийняття рішень щодо нових заявок на кредит. Приблизно 80% відмов у кредитах пов’язані з несприятливою кредитною історією.
Сервіс «СтатусКонтроль» від УБКІ
Щоб запобігти відмові в майбутньому, слідкуйте за станом своєї кредитної історії. Ви можете скористатися послугою УБКІ – «Контроль статусу». Серед можливостей послуги «StatusControl» – отримання SMS-повідомлень про всі оновлення вашої кредитної історії:
- виникнення непогашення кредиту,
- погашення простроченої заборгованості,
- ініціювання позики,
- закриття кредиту,
- запит на кредитний звіт від одного з партнерів бюро,
- поточне значення кредитного рейтингу (щомісяця).
Опція FREEZE (захист від шахрайства)
Ви маєте можливість повідомити банки про те, що тимчасово не бажаєте укладати нові кредитні договори. Перш ніж звертатися до банку за новим кредитом, обов’язково вимкніть опцію ЗАМОРОЖЕННЯ.
Тарифи
- Отримання звіту «Кредитна історія» – 1 раз на рік безкоштовно; наступні запити на сайті УБКІ або в інтернет-банку Приват-24 – 50 грн.,
- Отримання звіту «Кредитний рейтинг» – 50 грн.,
- Плата за користування послугою «СтатусКонтроль» – вартість змінюється в залежності від обраного пакету інструментів: послуга SMS-інформування – 25 грн./міс.; повний пакет послуг УБКІ “СтатусКонтроль” – 500 грн./рік.
Як підключитися до сервісу StatusControl?
Ви можете підписатися на сервіс StatusControl одним із способів:
- На сайті УБКІ у своєму обліковому записі.
- В інтернет-банку Приват-24 в розділі «Мої рахунки»/«Кредитний рейтинг».
- У мобільному додатку Приват24 (Кредитний рейтинг).
- У додатку «Кредитна історія», доступному для Android та iOS.
Як перевірити, чому дзвонили з ПриватБанку
ПриватБанк документує кожен дзвінок по будь-якому каналу. Дзвінки також включені. Історія дзвінків зберігається, щоб ви могли переконатися, що саме банк зв’язався з вами, і з’ясувати, що банк мав намір передати. Щоб отримати доступ до історії дзвінків з банку:
- Відкрийте мобільний додаток Приват-24, перейдіть в меню «Налаштування».
- Відкрийте розділ «Зв'язок».
- Виберіть «Дзвінки».
- Натисніть «Вхідний виклик», щоб переглянути деталі.