Не користувався кредитним лімітом, але повинен платити – клієнт ПриватБанку поскаржився на складну ситуацію

Нерідко зловмисники можуть брати кредити з карток інших людей. На цей раз чоловік, який зіткнувся з такою ситуацією, поскаржився на ПриватБанк. За його словами, йому нарахували борг за використання кредиту, яким він навіть не користувався. 

Такий відгук з’явився на порталі Мінфін. Чоловік розповів, що 7 березня невідомі особи зняли з його рахунку в ПриватБанку 40 979 гривень. Сам же клієнт фінустанови ніколи не користувався кредитним лімітом, тож зникнення коштів помітив не одразу. Коли він побачив, що невідомі зняли гроші з його картки, то звернувся до правоохоронців. 

В результаті до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесли заяву чоловіка. При цьому під час розслідування, каже клієнт фінустанови, йому неодноразово дзвонили представники ПриватБанку і вимагали повернути цей борг. Інколи, каже він, робили вони це в погрозливій формі. Хоча сам чоловік неодноразово поясняв банку ситуацію та надавав докази.

Уже в квітні 2023 року чоловік почав отримувати на свою картку відсотки за користування кредитних коштів попри те, що була заява про незаконне зняття грошей. Влітку на банківські рахунки чоловіка почали надходити компенсаційні кошти (за що він подякував правоохоронцям). Всю потрібну суму він одразу перерахував на свою кредитну картку. Однак у результаті все одно вийшло так, що він ще повинен заплатити 8 243 гривні ПриватБанку за користування кредитом, який він не брав. 

“Свою позицію я намагався донести до працівників АТ КБ “ПриватБанк”, але жодні мої аргументи не були прийняті, працівники банку в черговий раз нав’язували мені “добровільно” погасити заборгованість. Навіть не був узятий до уваги лист слідчої Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області у справі про викрадення коштів. Цинізм і байдужість працівників Сумських філій “АТ КБ «ПриватБанк” просто вражає”, – скаржиться чоловік.

Представники ПриватБанку відповіли на скаргу клієнта. Вони підкреслили, що будуть намагатися вирішити цю проблему якомога швидше. 

“Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння”, – пишуть експерти ПриватБанку.

Українці скаржаться на банки

Раніше клієнт Ощадбанку поскаржився на те, що банк знімає гроші за смс-інформування по кредитній картці. При цьому картка, зазначив він, навіть не була активована. Таким чином, одного ранку баланс виявився “-10 гривень” (тобто, банк зняв 10 гривень за послугу). Водночас у коментарях люди радили звернутися до відділення банку, адже картка може виявитися активована. 

“Сталося помилкове списання. Протягом двох тижнів банк поверне кошти. Клієнтам буде інформаційне повідомлення про помилкове списання комісії та її повернення найближчим часом”, – припустив один з користувачів.

Також клієнт ПриватБанку скаржився на купюри, які йому видавали в касі. За його словами, він хотів зняти з депозиту 1 000 доларів, а в результаті йому дали купюри 1996 року випуску. За його словами, такі старі долари вже нікому не потрібні, і ніхто їх не стане обмінювати (а якщо й стане, то під відсоток нижче). У ПриватБанку відповіли клієнту і розповіли, що для зручності можна заздалегідь замовити готівку на відділення. Що стосується року випуску купюр, то обирати їх не можна. 

“Рік купюр не обирається при замовленні. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні й виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати”, – підкреслили в ПриватБанку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Чоловік випадково переказав кошти на іншу карту: реакція Монобанку на ситуацію
  • Крали гроші з банківських карток. У ПриватБанку розповіли, як влаштована шахрайська схема
  • Банка з призами: у Monobank з'явилась корисна послуга для волонтерів. Відеоінструкція для користувачів
  • Клієнтці ПриватБанку кілька разів відмовляли в оформленні картки Junior – в чому проблема

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *