Після скандалу Смілянський розповів, що робити, щоб Укрпошта не загубила вашу посилку

Після скандалу між керівником Укрпошти Ігорем Смілянським та користувачем Твіттеру, у якого виникли проблеми з доставкою посилки з-за кордону, очільник компанії продовжує наполягати на тому, що винна не пошта, а умови найдешевшого тарифу.

Пан Смілянський у інтерв’ю виданню Forbes розповів, скільки посилок Укрпошти зникає та чи можливо розраховувати на компенсацію. Він визнає, що проблема зі зникненням посилок через найдешевший тариф Укрпошти – існує, але вважає, що її масштаби в мережі переоцінили. Він також додав, що такі ситуації виникають лише з міжнародними відправленнями – “за найдешевшим тарифом надсилають близько 5% того, що обробляє компанія”.

“Зазвичай так в Україну відправляють дуже дешеві речі, але навіть серед них відсоток втрат незначний – менше 0,1%”, – додав СЕО Укрпошти.

Відмовлятися від найдешевшого тарифу компанія не планує, але робить усе, щоб здешевити тарифи з можливістю компенсації – зокрема, нещодавно спільно з поштою США запустили знижені тарифи “Prime”.

Проблема найдешевшого тарифу?

Смілянський наполягає на тому, що такі скандали навколо Укрпошти – не провина самої компанії, а наслідок того, що користувачі обирають найдешевший тариф, де міжнародна посилка відслідковується тільки до кордону країни відправлення

“Якщо я скажу, що надіслав вам простого листа (конверт з маркою), і навіть вклав туди 100 грн, а за два тижні ви його не отримали – це «Укрпошта» його втратила чи може я його навіть не відправив?”, – пояснює він.

Чи можна отримати компенсацію, якщо Укрпошта втратила посилку?

Тариф не передбачає компенсацію у разі втрати посилки – пан Смілянський вважає, що вимагати цього від Укрпошти нечесно.

“Навіщо тоді платити за КАСКО у дорожчому тарифі, якщо можна платити за базову страховку, й вимагати повну компенсацію шляхом тиску в Твіттері?”, – додає він.

Для порівняння відправити лист за кордон з найдешевщим тарифом коштує 12 грн, а відправити такий самий лист, але за тарифом, який включає трекінг і компенсацію, – 18 грн.

Чи є така проблема у конкурентів Укрпошти?

За словами Смілянського, приватні поштові компанії: Meest та Делівері – не пропонують клієнтам тарифів без страхування взагалі. Про це свідчить інформація на їхніх офіційних сайтах. У випадку втрати або пошкодження посилки клієнт отримує компенсацію згідно з розміром оголошеної вартості – саме від неї нараховуватиметься вартість страхування та залежатиме кінцева ціна доставки. У Meest для посилок вартістю до 500 грн страхування вже включено в ціну доставки. На дорожчі посилки страхування обійдеться у ще 0,5% від оголошеної вартості.

Деталі скандалу

Наприкінці липня користувач соцмережі Twitter з ніком “пан Голуб на війні” звинуватив Укрпошту в крадіжці його футболки, яку поштовий оператор не може доставити вже три місяці. 18 серпня на повідомлення відгукнувся генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський. Спершу він пояснив, що посилку користувача неможливо відстежити, оскільки її оформили як звичайний лист – за найдешевшим тарифом. На уточнення іншого користувача, чи означає це, що оператор у такому разі не несе відповідальності за втрату кожного такого листа, CEO Укрпошти вдався до ненормативної лексики: 

“Укрпошта прої..а чи я поклав його в сумку та забув відправити?”, – відповів Смілянський. 

За чотири дні емоційна відповідь гендиректора Укрпошти набрала близько 400 тис переглядів і спричинила в мережі хвилю обурення, мемів та навіть відтоку клієнтів.

Пізніше Ігоря Смілянського розкритикували в соціальних мережах через загублені звернення українців до Європейського суду з прав людини, які стосувалися постраждалих від російської агресії громадян. За словами адвокатки Юлії Сегеди, 51 відправлення дійшло, а 41 звернення – було загублено. При цьому на деякі відправлення через Укрпошту (в особистому кабінеті адвоката) вона бачить інформацію, що вони нібито доставлені, хоча це дійсності не відповідає.

Коли Ігорю Смілянському написали про це в коментарях, він заявив лише те, що адвокат закрила коментарі під своїм дописом. Юлія Сегеда заявила на це, що коментувати її дописи можуть друзі, а від керівника Укрпошти вона чекає на “виконання законодавства та відповіді на адвокатський запит”.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

 

 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *