В Україні стартував сезонний розпродаж одягу, взуття та аксесуарів: як отримати промокод на знижку

У багатьох українських та закордонних магазинах одягу, взуття та аксесуарів стартували сезонні знижки. Тож просто зараз можна придбати речі за привабливою ціною. Якщо додатково використати промокод, то вдасться зекономити ще більше.

Як повідомляє видання Рубрика, отримати знижку до 80% можна, якщо використати купон. Однак у Codes зауважують, що при виборі промокодів також варто бути уважним щодо умов їх використання та деяких інших аспектів. Зокрема вони дають декілька порад:

  • Перевіряйте терміни дії промокоду. Багато промокодів мають обмежений термін дії або кількість використань. Не пропустіть свою можливість скористатися промокодом, перевіряючи його дату закінчення та кількість доступних активацій.
  • Порівнюйте різні промокоди на один і той же товар або магазин. Іноді ви можете знайти кілька промокодів, які пропонують різну величину знижки або різні умови використання. Обирайте той промокод, який дає вам найбільшу вигоду за вашими критеріями.
  • Читайте уважно правила та умови використання промокоду. Деякі промокоди можуть мати певні обмеження або вимоги, наприклад, мінімальну суму замовлення, список товарів, на які діє знижка, сумісність з іншими акціями тощо. Переконайтеся, що ви дотримуєтеся всіх правил, щоб успішно активувати свій промокод.
  • Використовуйте промокоди розумно. Не купуйте те, що вам не потрібно або не подобається, тільки тому, що у вас є код на знижку. Промокоди — це засіб заощадити гроші на покупці того, що вам справді хочеться мати.

Українці стали частіше використовувати промокоди

Проаналізувавши статистику запитів на знижкові коди з січня до вересня нинішнього року, експерти Codes з’ясували, що найсуттєвіше зростання попиту відбулося в таких групах товарів: косметика, автотовари, книги, освітні онлайн-курси, розваги. На 15% частіше, ніж торік, українці замовляють квитки для подорожей залізничним та автомобільним транспортом й послуги з доставлення готової їжі. Користувачі платформи, вибираючи промокод, в першу чергу цікавляться розміром знижки — таких понад 60%. Увагу на те, для замовлення товарів якого бренду можна застосувати промокод, звертають лише близько 26%. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Українці все частіше використовують промокоди: в Codes розповіли, на які категорії товарів та послуг зріс попит
  • Знижки до 90% – в яких магазинах українцям можна заощадити з промокодами
  • Граєш та заробляєш! Як геймерам отримувати шалені гроші на Twitch
  • ПриватБанк змінив правила відправки SWIFT-переказів: подробиці

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *