Валюта у Приватбанку: клієнт скаржиться, що у відділенні не видають крупні суми або дають старі купюри

Клієнтка Приватбанку Світлана Гармаш поскаржилися на те, що довго не може забрати з банку свій доларовий депозит. За її словами вона вже місяць щоденно намагається отримати свої долари. Проте у відділенні постійно виникають проблеми.

Жінка написала на сайті Мінфіну, що у Приватбанку їй видають або старі доларові купюри, або дають максимум 400 доларів із замовлених двух тисяч. На запит клієнтки касири повідомляють, що валюти в касі більше немає, проте, за словами Світлани, наступному клієнту долари знаходять. Від щоденних відвідувань відділення у жінки здали нерви, тому вона написала про свою проблему на сайті.

“На тому тижні взагалі викликали охорону на мене та закрили вікно каси перед носом, тому що їм не сподобалось що я не вийшла щаслива від новини що грошей знову немає, а орала на них якого біса вони так знущаються над своїми клієнтами. Місяць я вже ходжу ніби за милостиню, а не свої кошти знімаю. Що можна чекати від банку, працівники якого рахують що можуть клієнту розказувати в яке відділення піти, чи яким банком користуватись, замість того щоб віддати мені мої кошти. Залишила скаргу на них працівників, сказали чекати 3 робочих дні відповіді, та щось мені підказує що на скарги там реагувати ніхто не буде, іначе касирша не нагадувала б мені що я можу зводити на гарячу лінію, а не “трепаешь мне нервы”, – написала Світлана Гармаш.

Представники Приватбанку дали своїй клієнтці відповідь. Проте, навряд чи вона допоможе вирішити проблему.

“Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу. У відділенні банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати”, – відповів Приватбанк.

Скарг дуже багато

З приводу кількості та якості валюти у Приватбанку часто скаржаться. Свої повідомлення незадоволені клієнти залишають на сайті Мінфіну. Клієнт банку нещодавно також поскаржився, що йому в касі не видають валюту з депозиту. Він нарахував чотири таких випадки та вважає, що це цілеспрямована стратегія. Як зазначається у скарзі, яка опублікована на сайті “Мінфіну”, чоловік є клієнтом ПриватБанку вже 15 років, до серпня 2023 року нарікань на роботу банку не було.

“З серпня в ПриватБанку з’явилась нова схема не видавати валютні депозити та валюту з поточних рахунків. Роблю замовлення готівки, прихожу у визначений день, а в касі кажуть: “Вибачте, нам приїхала погана валюта”, показують, дійсно погана, вся помальована, в печатках”, – наголошується у скарзі клієнта.

За словами клієнта, коли закінчився термін його валютного депозиту – він прийшов до каси банку, щоб отримати 1 000 доларів. Однак у результаті йому відмовили, порадивши заповнити заяву та прийти наступного дня. У результаті чоловіку видали купюри наступного дня, проте він залишився ними незадоволений. У фінустанові відповіли на звинувачення тим, що проінформували чоловіка на рахунок того, з якими купюрами працює Приватбанк, та якщо стан валюти незадовільний, від неї можна відмовитись. Тобто, користі від такої відповіді для клієнта немає.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • ПриватБанк пропонує придбати валюту в Приват24: як це зробити та на що звернути увагу
  • Видають долари, які майже ніде не приймають: клієнтка поскаржилася на ПриватБанк. Що кажуть в банку
  • Надрегулювання, корупція та диктат НБУ: в чому небезпека законопроєкту влади про ринок фінпослуг
  • У жінки після дзвінка оператора Київстару з кредитки ПриватБанку зникло майже 63 тисячі гривень: на чию сторону став суд

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *