Водафон, Київстар та Лайфселл дають кредити своїм користувачам: який відсоток, як скористатися

Бувають ситуації, коли немає можливості поповнити рахунок на телефоні, але потрібно терміново здійснити дзвінок. Саме тому абонентам Водафон, Київстар, Лайфселл доступна послуга для швидкого отримання коштів. Однак у кожного оператора різні умови користування. 

“Гроші на замовлення” від Водафон 

Абоненти Водафон можуть залишатися на зв’язку з послугою “Гроші на замовлення”. Замовивши цю послугу, можна отримати пакет послуг мобільного зв’язку на суму 20 гривень з певним терміном дії незалежно від залишку на вашому рахунку.

Для підключення послуги надішліть повідомлення будь-якого змісту на номер 5010 (не тарифікується). Якщо на момент замовлення послуги на вашому основному рахунку менше ніж 0,02 гривень, пакет послуг в розмірі 20 гривень підключать на основний рахунок, інакше пакет послуг підключать на додатковий рахунок.

Після чергового поповнення з вашого рахунку знімуть знято 20 гривень, а також плату за користування послугою. Якщо сума поповнення менше суми, необхідної для сплати за користування послугою, то спишуть 50% від суми поповнення. Першочергово з рахунку вираховуються обов’язкові щоденні/ щомісячні платежі, передбачені умовами вашого тарифного плану. Як відбуватиметься списання:

  • більше ніж 23 гривень або більше суми для сплати за послугу – списується сума, достатня для сплати за послугу,
  • менше ніж 23 гривень або менше суми для сплати за послугу – 50% від суми поповнення.

Наступне замовлення послуги “Гроші на замовлення” можливе після повного зняття плати за користування послугою. Вартість послуги складає 3 гривні (з урахуванням ПДВ та ПФ в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ).

Як списуватимуться гроші 

  • Приклад 1. Клієнт замовив послугу “Гроші на замовлення”. Після наступного поповнення на суму 25 гривень з рахунку клієнта спишуть 23 гривні.
  • Приклад 2. Клієнт замовив послугу. При наступному поповнені на суму 10 гривень з рахунку списується 5 гривень за користування послугою. За користування послугою потрібно сплатити 18 гривень (23 гривні-5 гривень). Клієнт поповнює рахунок на 8 гривень, з яких 4 гривень списується за користування послугою. За користування послугою потрібно сплатити 14 гривень (18 гривень – 4 гривень).
  • Приклад 3. На момент поповнення клієнт має сплатити 15 гривень за користування послугою. Він поповнює рахунок на 20 гривень, з яких 15 гривень списуються за користування послугою, і клієнт може повторно замовляти послугу.

“Екстра гроші” від Київстару 

Клієнти Київстару можуть замовити від 15 до 300 бонусних гривень на рахунок. Послуга Екстра гроші діє навіть у роумінгу. Щоб скористатися зробіть декілька кроків: 

  • Перейдіть у Мій Київстар та виберіть необхідну суму,
  • Зателефонуйте 477*117 чи надішліть запит *117*1# — ви отримаєте максимальну суму бонусних гривень,
  • Надішліть запит *117*XХ#, де ХХ — це 15, 20, 75, 125, 175, 225 або 300 бонусних гривень, на які ви хочете поповнити бонусний рахунок,
  • Надішліть SMS на номер 117 з текстом 15, 20, 75, 125, 175, 225 або 300 бонусних гривень, на які ви хочете поповнити бонусний рахунок,
  • Напишіть чат-боту Зоряні «‎замовити екстра гроші»‎ і далі крокуйте її підказками,
  • У роумінгу надішліть запит *117# — отримаєте максимальну суму бонусних гривень,
  • Будь ласка, зверніть увагу: SMS на номер 117 та дзвінки на 477*117 — не тарифікуються з України.

Як користуватися 

  • Щоб перевірити стан бонусного рахунку — *109#,
  • Щоб перевірити максимальну суму бонусних гривень — *117*9#,
  • Щоб перевірити заборгованість — *117*2#,
  • Щоб погасити заборгованість — поповніть рахунок на необхідну суму,
  • Щоб перевірити, чи підключена у вас послуга Екстра гроші — *117*6#,
  • Щоб отримувати автоматично бонусні гривні щоразу, коли на рахунку залишатиметься менше ніж 10 грн — *117*7#,
  • Щоб відключити послугу Автоматичні екстра гроші — надішліть запит *117*8# або зателефонуйте 477*117.

Скільки це коштує 

  • Поповнення на 20 бонусних гривень — без комісії,
  • Поповнення на 15 бонусних грн та від 20 бонусних грн — додається комісія,
  • Поповнення в роумінгу від 125 бонусних грн — додається комісія.

Комісія залежить від суми, на яку було поповнено бонусний рахунок

Комісія залежить від суми, на яку було поповнено бонусний рахунок

Щоб оплатити заборгованість поповніть мобільний рахунок на достатню суму (бонусні гривні + комісія). Наприклад, якщо ви замовили 20 бонусних гривень, поповнити рахунок треба на 20 гривень. Якщо ви замовили “Екстра гроші” на 75 бонусних гривень, поповнити рахунок треба на 100 гривень (75 бонусних гривень + 25 гривень комісії). Якщо після поповнення рахунку коштів недостатньо, плата зніматиметься частинами, кратними 1,00 гривень.

“Додаткові гроші” від Лайфселл 

Абоненти Лайфселл, які підключать послугу “Додаткові кошти” можуть користуватися нею два дні без додаткової плати. Використану суму можна повернути при поповненні рахунку. Для підключення зробіть такі кроки: 

  • Наберіть *117*1# та натисніть 1,
  • Через мобільний застосунок “Мій lifecell”,
  • Зателефонуйте до контакт-центру lifecell: з мобільного 5433 (безкоштовно у мережі lifecell) або зі стаціонарного 0 800 20 5433 (безкоштовно),
  • Якщо при здійсненні дзвінка почуєте, що на рахунку недостатньо коштів, і вам буде запропоновано скористатися послугою “Додаткові гроші”, натисніть 1.

Якщо ви позичали 40 гривень – плата становитиме 12 гривень, у межах від 100 гривень – 30 гривень, 200 гривень – 50 гривень, 300 гривень – 75 гривень і так далі. Плата за найбільшу суму позики (800 гривень) становитиме 195 гривень.

 Вартість послуги

 Вартість послуги “Додаткові гроші” від Лайфселл 

Переплата за користування послуги

Абоненти Водафон, Київстар, Лайфселл мають розуміти, що користуючись послугою, ви значно переплачуєте. Наприклад клієнти Лайфселл беручи 300 “додаткових” гривень, переплачують 75 гривень (25%). Абоненти Київстару за 225 гривень переплатять 75 гривень (33%). Тож краще заздалегідь поповнюйте свій рахунок. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Київстар через масовий технічний збій списав з рахунку чоловіка кошти, клієнт вимагає компенсацію: яким було рішення суду
  • Vodafone змінив тарифний план мешканцю Київщини, той вимагає компенсацію від оператора у сумі 200 тисяч гривень: кого зі сторін підтримав суд
  • Блекаут на три доби: чи готові Київстар, Vodafone та lifecell до відключень світла
  • Дізнався про заборгованість через три роки. Клієнт Сенс Банку закрив депозит, а на нього відкрили кредит: що говорять про ситуацію у фінустанові

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *