У ПриватБанку пояснили, чому повернення вкрадених шахраями коштів потрібно чекати до 120 днів

На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку поскаржився, що з його картки шахраї вкрали кошти, а підтримка банку відповіла, що чекати на повернення грошей доведеться 45-120 днів. Представник ПриватБанку пояснив, чому так відбувається. 

“3 серпня були зняті кошти з карток для виплат і універсальної третіми особами за три спроби на загальну суму 21433.33грн. За 10 хвилин по тому мною були поблоковані карти і подані заявки на повернення коштів. Банк пояснив, що кошти з карти списуються миттєво, але адресату зараховуються на протязі двох днів. То чому я маю чекати 45−120 днів на повернення коштів, які немає гарантії, що повернуть. При тому, що банк вже через 10 хвилин володів інформацією, що я не здійснювала жодних переказів. Також маю сплатити кошти зняті з кредитної карти. Бажано за 30 днів, щоб не були нараховані проценти”, – написав клієнт ПриватБанку.

Представник ПриватБанку відповів наступне: Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.

Як не стати жертвою шахрайства

ПриватБанк дає такі поради своїм клієнтам:

  • Ніколи не записуйте ПІН-код на пластиковій картці: у разі крадіжки або втрати картки сторонні особи можуть без перешкод зняти з неї кошти.
  • Ніколи не надавайте інформації про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до вас нібито від імені банку. Пам’ятайте, співробітник банку ніколи не запитує в клієнта ПІН-код.
  • Не завантажуйте файлів з підозрілих веб-ресурсів та інших невідомих джерел.
    Використовуйте ефективні засоби антивірусного захисту на всіх пристроях і своєчасно їх оновлюйте.
  • Використовуйте складні паролі. Не застосовуйте однакових паролів для різних систем (сайтів, електронної пошти тощо).
  • Обов’язково використовуйте двофакторну автентифікацію.
  • Установіть блокування на своєму смартфоні.
  • Якщо ви встановлюєте програми з маркету додатків (Аpp Store, Play Mаrket), потрібно уважно вивчити дозволи, що запитує додаток. Наприклад, навіщо ліхтарику доступ до вашого розташування?

Як раніше розповідав Інформатор, ПриватБанк оголосив про запуск нової послуги «Досьє ділової репутації», яка дозволить клієнтам банку більше дізнатися про своїх партнерів по бізнесу та звести фінансові ризики до мінімуму.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *