Чоловік хотів перевести зі свого рахунку 100 тисяч гривень, платіж відхилили, але Монобанк все одно списав кошти. Що вирішив суд?

Чоловік створив платіж у додатку Монобанк на переказ 100 тисяч гривень. Кошти не були кредитними, клієнт отримав відмову. Консультант банку запевняв, що списувати нічого не будуть, але це все-таки сталося. 

Як йдеться у рішенні Амур-Нижньодніпровського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду, – ред.), 14 серпня 2022 року у додатку Монобанк чоловік створив платіж для переведення коштів на загальну суму 100 тисяч гривень. Ці гроші знаходились на рахунку та не були кредитними, однак, йому прийшла відмова. У ній зазначалось, що платіж відхилено через скарги на одержувача коштів в цьому сервісі.

Чоловік повторив вказаний платіж загалом п’ять разів і кожного разу йому відмовляли. Тоді він зв’язався з консультантом Монобанк та запитав, якщо йому відмовили у переведенні коштів, чи можуть ці кошти знятися самостійно, на що той повідомив, що ні, оскільки платіж відхилено, кошти вже не знімуть без додаткового підтвердження.

18 серпня 2022 року кошти в сумі 100 500 гривень з вказаної карти Монобанк чоловік перевів на іншу свою карту, оформлену в ПриватБанку. Через два дні він отримав повідомлення, що з його картки, оформленої у Монобанку, зняли кошти з рахунку 499 996 гривень. Всього здійснили 4 платежі. 

“На момент проведення операції з коштами на рахунку коштів не було, тому банк списав їх, як з кредитного ліміту (який не був оформлений на вказаному рахунку), без дозволу оформив кредит на умовах, які невідомі мені та списав ці кошти”, – наголошував чоловік при зверненні до суду. 

Позиція Монобанку

У банку говорять, що клієнт увійшов до мобільного додатку Monobank, вірно ввівши ПІН-код, після чого здійснив декілька платежів. Їх провели, але з технічних причин (збою) це не відобразилося. Отже, чоловік здійснив ці платежі самостійно, а отже фінустанова не несе відповідальності за це. Додатково спеціалісти Monobank надали роз’яснення, що саме ініційовані перекази клієнтом 14 серпня 2022 року стали причиною списання коштів.

Оскільки після ініціювання переказів чоловік витратив майже всі кошти зі свого рахунку, після списання банком 22 серпня 2022 року з рахунку позивача сум п’яти грошових переказів за його рахунком виник овердрафт у розмірі 492 661 гривні 27 копійок. З 26 серпня 2022 року на рахунок клієнта активно вносяться кошти через термінал самообслуговування та станом на 28 вересня 2022 року розмір овердрафту за рахунком платіжної картки становить 7 631 гривні 27 копійок.

“Після виявлення 20 серпня 2022 року відповідної технічної помилки, яка утворилася при переказі грошових коштів на картки AT “А-банк”, до цього моменту – працівники банку невідкладно усунули дану проблему”, – зазначили у Монобанку.

Рішення суду

Суд вирішив повністю задовольнити позов чоловіка. Дії Акціонерного товариства “Універсалбанк” щодо списання коштів у розмірі 499 996 гривень з його рахунку визнали неправомірними.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • У клієнтки Монобанку під приводом заміни SIM-карти викрали майже 26 тисяч гривень з рахунку: рішення суду
  • Клієнт скаржиться на списання коштів з картки без його згоди: що говорять про ситуацію у Монобанку
  • Київстар проігнорував лист клієнта, той вимагає за це компенсацію 30 тисяч гривень: рішення суду
  • Ви можете дізнатися про борги ваших знайомих з офіційних відкритих реєстрів: як це зробити

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *