Відразу кілька клієнтів Monobank поскаржилися, що він відмовив їм в обслуговуванні. Крім того, вони стверджують, що банк не пояснив причину відмови.
Свої скарги клієнти розмістили на сайті Мінфін. Так, клієнт під ніком dgrebeniuk розповів, що у банку йому відмовили в обслуговуванні, так як карткою він не користувався, проте причину не повідомили.
“На моє прохання надати причину для розірвання договору мені відмовили, хоча за законом, банк має надати документ з причиною відмови в обслуговуванні, якого на мою вимогу також не надали”, – написав клієнт Монобанку.
Також він додав, що вони перенаправили чоловіка на політику, яку він прийняв, але в політиці банку, яку підписують клієнти під час відкриття картки, нібито ніде не написано, що банк має право не повідомляти причину.
Представники Монобанку відповіли клієнту, що “відповідно до умов та правил банку 10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін”. Повідомити йому точну причину відмови не стали через політику банку.
Причини відмови
На сайті Monobank сказано, що відповідно до умов та правил банку 10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін. Так, у пункті 10.6. умов та правил сказано, що Монобанк може відмовити в обслуговуванні клієнта на підставі статті 15 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”. У цьому випадку банк в той самий день блокує рахунки Клієнта (обмежує в користуванні рахунками).
Також банк може відмовити клієнту в обслуговуванні за наявності підозр використання підробок та документів з ознаками фальсифікації під час ідентифікації та верифікації. У цьому випадку Монобанк “переносить залишок грошових коштів на транзитний рахунок № 2903 та обліковує (зберігає) до часу звернення Клієнта до Банку для переказу на рахунок Клієнта в іншому банку та проведення заходів ідентифікації та верифікації Клієнта”.
Також у Монобанку можуть відмовити в обслуговуванні, якщо клієнт виявляє неповагу до працівників банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі. Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити клієнта про розірвання Договору за ініціативою банку”.
Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв, що військовий ЗСУ поскаржився, що Monobank переказав гроші з його картки без попередження – як це пояснюють у банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.