Чоловік не міг користуватися інтернетом на телефоні, попри те, що Київстар зняв кошти з його рахунку. За його словами, оператор надає налаштування лише для нових телефонів. Для розв’язання питання він звернувся до суду.
Як йдеться у рішенні суду, з рахунку чоловіка зняли кошти за користування інтернетом. При цьому йому була недоступна ця послуга, тому що Київстар надає налаштування лише для нових смартфонів, а для старих ця опція недоступна. З нього також вирахували кошти за пакет SMS. Клієнт вважає, що його штучно примушують сплачувати за 50 повідомлень.
Після отримання повідомлення про зміну тарифу, з рахунку чоловіка зняли 8 гривень за ненадані послуги. Згодом він випадково натиснув кнопку “Гороскопи” у своєму телефоні, з його рахунку зняли ще 2 гривні. Після цього кожного дня на мобільний почали надходити повідомлення і зніматися кошти, які клієнт не замовляв. Також чоловік випадково натиснув опцію “Погода”, однак виявилось, що вказана послуга є платною. З його рахунку зняли 8 гривень.
Розгляд справи
Суд з’ясував, що телекомунікаційні послуги по номеру чоловіка в мережі ПрАТ “Київстар” надавались знеособлено (анонімно). Тож абонент який не пройшов реєстрацію в оператора, взагалі не може бути ідентифікований. Посилання клієнта на те, що у нього незаконно списали кошти з рахунку не підтверджено.
Крім того, суд також встановив, що звинувачення чоловіка про те, що Київстар не забезпечує доступу до інтернету, у зв’язку з чим він не може скористатись вказаною послугою, також не знайшло свого підтвердження. Активація послуги “Гороскоп” відбувається лише після активації підписки на вказану послугу, автоматично вона не активується.
Чоловік також скаржився на те, що “Київстар” незаконно та в односторонньому порядку змінює вартість послуг. Однак, проаналізувавши норми діючого законодавства України, судом встановив, що оператор діє лише в рамках закону. Щодо вимоги про стягнення на його користь 8 гривень, суд прийшов до наступного висновку. Абонентський номер обслуговується на умовах тарифного плану “Дзвінки без меж”. Зміни тарифного плану відбуваються на підставі поданої заявки певним абонентом. Клієнт звертався до оператора з заявкою про зміну тарифного плану. Тож Київстар зняв плату за пакет послуг на день в сумі 8 гривень, бо на рахунку в абонента не було достатньої кількості коштів для плати за пакет послуг на 4 тижні в сумі 30 гривень та недостатньо коштів за денний пакет послуг 10 гривень, тому зняли лише наявні кошти на його рахунку.
Рішення суду
У задоволенні позову чоловіка до приватного акціонерного товариства “Київстар” про визнання дій відповідачі протиправними та стягнення з нього коштів суд відмовив. Адже звинувачення клієнта виявились безпідставними.
“Суд дійшов до висновку про те, що вимоги позивача є не обґрунтованими. Він не довів, що оператор діяв незаконно, його твердження повністю спростовані доказами, наданими відповідачем”, – додали у суді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- СЕО Vodafone розповіла, чи є у компанії плани придбати Київстар
- У Лайфселл, Київстар та Водафон розповіли, скільки годин можуть забезпечувати зв'язок при блекауті
- Чоловік вимагає від Київстару мільйон гривень за відсутність інтернету: яким було рішення суду
- Клієнт Монобанку взяв 24 тис. грн кредиту, але з нього автоматично списали відсотки на понад 92 тисячі гривень. Що вирішив суд?