Чоловік пів року отримував повідомлення на свій телефон від мікрофінансових компаній. Він просив Київстар припинити це. Отримавши відмову, клієнт звернувся до суду, але це не весь перелік його незадоволень.
Як йдеться у рішенні Томаківського районного суду Дніпропетровської області, 20.04.2021 року чоловік змінив SIM-картку 3G та 4G в сервіс-центрі. При цьому йому не сказали, що після заміни картки її не можна використовувати у старих кнопочних телефонах. Як би він про це знав, то не міняв би свою SIM-картку.
15 квітня 2022 року чоловік оплатив дзвінки в мережі Київстар на місяць, а фактично користувався мобільним зв’язком всього 28 днів. Крім того, пів року ряд компаній надсилали йому повідомлення і пропонували гроші в борг. З цього приводу клієнт неодноразово звертався до оператора з вимогою припинити це, однак у Київстар заявили, що не можуть цього зробити. Він просить визнати дії оператора незаконними та стягнути з Київстару кошти в частині заявлених позовних вимог:
- в ігноруванні вимог блокувати повідомлення та порушення його приватного життя;
- забезпечити якісний мобільний інтернет;
- зробити доступним інтернет налаштування для старих мобільних телефонів;
- на вимогу споживача негайно відключити надходження повідомлень.
Рішення суду
У задоволенні позову чоловіка до Київстару про визнання дій оператора протиправними та стягнення з нього коштів суд відмовив. Адже він не надав жодних доказів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Київстар проігнорував лист клієнта, той вимагає за це компенсацію 30 тисяч гривень: рішення суду
- Через погане самопочуття киянка випадково поповнила чужий рахунок на Київстарі: чи повернув суд кошти
- У жінки після дзвінка оператора Київстару з кредитки ПриватБанку зникло майже 63 тисячі гривень: на чию сторону став суд
- Укрпошта невчасно доставила рекомендований лист, клієнт вимагає понад 1 мільйон гривень компенсації: яким було рішення суду