Клієнт Лайфселл звинуватив оператора в тому, що той отримає щомісячну абонплату 13 разів на рік. Що вирішив суд?

Клієнт Лайфселл не може перевірити баланс на своєму рахунку, адже відповідна комбінація заблокована. Також він вважає незаконним сплачувати абонентську плату за 28 днів, а не за місяць, адже таким чином оператор отримує оплату за зайві 29 днів на рік, тобто має фактично оплачені 13 місяців на рік. Раніше тариф коштував 20 гривень на місяць і його це влаштовувало, проте потім почалося зростання. Чоловік відновиться до соціально незахищеної категорії громадян, просить застосувати до нього 50 % пільгу на оплату послуг телекомунікаційного зв’язку. 

Як йдеться у рішенні Центрального районного суду Миколаєва, до 10 червня 2020 року чоловік користувався послугами мобільного зв’язку мережі Lifecell абонентським номером вартістю 20 гривень. Він завжди мав можливість самостійно в будь-який час, контролювати та перевіряти залишок коштів. Згодом умови тарифного плану “Зручний” змінили. Виявляється клієнт сплачував за 28 днів, а не за 31 день.

Щомісячно оператор скорочує місяць на три дні свою користь. За рік 36 днів. Оператори Лайфселл почали самостійно збільшувати тарифи користувачів – 30, 40, 50, 60 гривень. З цього моменту його позбавили права самостійно в будь-який час контролювати та перевіряти залишок коштів на рахунку. Набравши комбінацію *111# на дисплеї читає баланс 0.00. Звернення клієнта до компанії розблокувати комбінацію проігнорували. 

Чоловік стверджує, що є учасником Великої Вітчизняної війни. Тож має пільги з позачергового користування всіма послугами зв’язку та встановлення телефонів (оплата у розмірі 20 % від тарифів вартості основних та 50 % – додаткових робіт). Абонементна плата за користування телефоном встановлюється у розмірі 50 % від затверджених тарифів. В мережі оператора він отримує послуги мобільного зв’язку. Законодавчі підстави для надання йому пільги зі сплати 50% вартості послуг відсутні, а отже – позовні вимоги в цій частині суперечать вимогам законодавства.

Розгляд справи 

У Лайфселл заперечують блокування за номером чоловіка сервісу (набору) *111#. Раніше він не звертався до оператора з приводу неможливості користування набором *111#. Дану комбінацію клавіш перевірили на судовому засіданні, цей сервіс працює. А висвітлювання на екрані телефону “ваш баланс 0.00” – не є блокуванням. 

За тарифним планом “Зручний”, на умовах якого обслуговується чоловік, Лайфселл визначив пакет послуг та встановив строк його дії – 4 тижні, також передбачений 1-денний пакет послуг, який діє у разі ненадання 4-тижневого пакета (внаслідок відсутності коштів на особовому рахунку абонента в достатній сумі для його оплати): з 10.06.2020 року – 2 гривні, з 12.05.2021 року – 4 гривні, у який входить необмежений обсяг дзвінків у мережі. Також передбачена додаткова оплата вихідних дзвінків на номери мереж інших операторів телекомунікацій у розмірі 0,50 гривень за першу секунду кожної хвилини розмови.

“Надавач послуг мобільного телефонного зв’язку має право встановлювати строк дії пакетів послуг на 1 день, 4 тижні, 30 днів, 1 календарний місяць на власний розсуд. Отже, законодавчі підстави для встановлення відповідачем для позивача саме 1-місячного пакета послуг та стягнення плати саме за 1 місяць відсутні, а отже – позовні вимоги в цій частині є безпідставними та такими, що не ґрунтуються на нормах діючого законодавства”, – наголосили у суді. 

Рішення суду 

У задоволенні позову чоловіка до товариства з обмеженою відповідальністю “Лайфселл” про визнання дій протиправними та зобов’язання вчинити певні дії відмовили. Адже його вимоги недоведені. 

“Вимоги позивача щодо визнання дії ТОВ “Лайфселл” протиправними і такими, що обмежують його права як споживача телекомунікаційних послуг не є доведеними”, – додали у суді. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Лайфселл заблокував номер чоловіка, той звернувся до суду: яким було рішення
  • Лайфселл підвищить ціну на тариф: на який саме та коли
  • Ощадбанк не видав львів'янину депозитні кошти. Той зажадав отримати майже 29 тисяч доларів як штраф з фінустанови: на чию сторону став суд
  • Клієнт Київстару пів року отримував повідомлення від мікрофінансових компаній з вимогою взяти гроші в борг, тож він звернувся до суду: яким було рішення

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *