Клієнт ПриватБанку поскаржився на долари з каси – що не так з купюрами

Клієнт ПриватБанку поскаржився на доларові купюри. За його словами, йому видали в касі купюри, які його не влаштовують. Представники банку відповіли на цю претензію.

Такий відгук з’явився на порталі Мінфін. За словами клієнта, коли закінчився термін його валютного депозиту – він прийшов до каси банку, щоб отримати 1 000 доларів. Однак у результаті йому відмовили, порадивши заповнити заяву та прийти наступного дня. У результаті чоловіку видали купюри наступного дня, проте він залишився ними незадоволений. 

За словами чоловіка, йому в касі видали долари 1996 року випуску. Він зазначив, що ці купюри, на його думку, вже нікому не потрібні, і ніхто їх не стане обмінювати (а якщо й стане, то під відсоток нижче). 

“Спробував вирішити питання зі службою підтримки, питання не вирішується, все що запропонували це щодня ходити до банку і питати, чи є нормальні банкноти. Висновок: більше із валютними депозитами від держави не граю”, – заявив клієнт.

Представники ПриватБанку відповіли на цей відгук. Експерти зазначили, що клієнти можуть отримати готівку в касі без попереднього замовлення лише тоді, коли купюри є в наявності. Для зручності клієнтів у системі Приват24 зараз можна заздалегідь замовити готівку на зручне відділення. Проте, що стосується року випуску банкнот – таке обирати не можна.  

“Рік купюр не обирається при замовленні. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні й виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати”, – підкреслили в ПриватБанку.

Скарги на українські банки

Клієнт Monobank поскаржився на те, що заморозили грошовий переказ з його картки на картку його дружини. Зазначається, що посилалися експерти на фінансовий моніторинг. Чоловік надав банку документи та пояснення. Однак у результаті, за його словами, ніхто конкретно нічого не говорить. 

“Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або у разі опротестування переказу власником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи. На поточний момент, документи надані дружиною, розглядаються спеціалістами. Ми надамо їй відповідь відразу, як тільки закінчиться перевірка”, – зазначили експерти. 

Також повідомлялося про ситуацію, коли Ощадбанк та АльфаБанк відмовили клієнту у відкриті картки для отримання соціальних виплат через відсутність смартфона. Чоловік вирішив звернутися до Великої Палати Верховного Суду. Проте в результаті суд не задовольнив позов громадянина, порадивши вирішувати це питання в цивільному порядку. Тобто, тепер чоловіку, якщо він захоче доводити свою точку зору далі, треба звернутися до суду іншої інстанції. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Чи можна користуватися Приватбанком, якщо у вас немає мобільного телефону: відповідь банка
  • Клієнтці ПриватБанку кілька разів відмовляли в оформленні картки Junior – в чому проблема
  • Син переказав матері кошти на лікування, проте Монобанк їх заблокував: у чому причина
  • Масові блокування банківських карток: чому українцям перекривають доступ до грошей і чи можна цього уникнути

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *