Через війну АТБ довелося децентралізувати поставки і ввести три види асортименту в магазинах (Фото:NV / Олександр Медведєв)
Підготуватися до війни на 100% неможливо. Але 2014 року мережа АТБ пережила анексію Криму, окупацію Донецької та Луганської областей, тож у компанії чітко розуміли, на що потрібно звернути увагу.
Про це в інтерв’ю The Kiev Independent розповів генеральний директор і голова ради директорів корпорації АТБ Борис Марков.
АТБ та інші. Топ-12 ритейлерів України через війну втратили 20% виручки — хто програв, хто виграв
«Ми опрацювали механізми переходу на ручне управління для оперативного реагування на обставини і делегування повноважень, що істотно прискорює необхідні процеси прийняття рішень», — пояснив він.
«У нинішніх умовах те, що в мирний час могло зайняти тиждень, можна вирішити менш ніж за годину. Ми набагато більш підготовлені до таких викликів, як перебої в подачі електроенергії або піковий попит на окремі категорії товарів», — додав Марков.
Він також розповів, що через війну АТБ довелося певною мірою децентралізувати постачання і ввести три види асортименту:
— у відносно благополучних регіонах це звичні 2,5−3,5 тисячі позицій;
— у найближчих до лінії зіткнення районах їх близько 1500−1700 одиниць;
— у населених пунктах, де тривають бойові дії, використовується «військовий» асортимент, до його складу входять 400−500 найнеобхідніших продуктів і товарів.
Читайте також:
- Щасливе число. Супермаркети Сільпо потрапили до списку найкращих магазинів Європи
- Більше ніж АТБ, Сільпо та Metro разом. Епіцентр похвалився досягненнями за 20 років роботи — перегнав Ейфелеву вежу
- 14 з 23. Comfy відкрила більшість магазинів на місці Ельдорадо
Раніше повідомлялося, як під час війни змінилася кількість магазинів у мережі АТБ та які у компанії плани на 2024 рік.
Також повідомлялося, що мережа супермаркетів Сільпо продовжує відкриття магазинів у тематичних форматах.